چهارشنبه 26 آذر 1404

برگزاری "رویداد استارتاپی دموشو بازاریابی و بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، فروش و ارائه محصولات و خدمات" با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

  • 1402/12/09 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 440
  • - تعداد بازدیدکننده: 430
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8Gd
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری "رویداد استارتاپی دموشو بازاریابی و بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، فروش و ارائه محصولات و خدمات" با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری "رویداد استارتاپی دموشو بازاریابی و بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، فروش و ارائه محصولات و خدمات"با همکاری فن بازار منطقه ای استان، پارک علم و فناوری استان و اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی یاسوج، صندوق پژوهش و فناوری استان و شرکت فناور و دانش بنیان آریونت در محل پارک علم و فناوری یاسوج خبر داد.

 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد،  سید صدرا درست در حاشیه این رویداد "بازاریابی و بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، فروش و ارائه محصولات و خدمات"  درخصوص هدف این رویداد گفت: این رویداد با هدف توسعه بازار و بازاریابی محصولات تولیدی استان ، برندسازی و معرفی برندهای تولیدکنندگان استان ، فرهنگ سازی و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و... همچنین حمایت از ایده های نو و ایده پردازان و در نهایت ارتباط دانشگاه با صنایع با همراهی شرکت شهرک های صنعتی استان در سالن همایش پارک علم و فناوری یاسوج برگزار شد.  
 
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: در این رویداد علمی حدود ۱۰ داوطلب ایده های خود را در سایت پارک علم فناوری استان در یاسوج  همراستا با محورهای رویداد به ثبت رساندند. 
 
سید صدرا درست در ادامه عنوان کرد :  محورهایی این رویداد شامل :دیجیتال مارکتینگ، برندینگ یا نشان تجاری، استراتژی بازاریابی برند، فروش محصولات و ارائه خدمات در راستای توسعه بازار و نمایشگاهها 
در سامانه پارک علم و فناوری یاسوج در بازه زمانی ۵۰ روزه اطلاع رسانی شد .
 
وی افزود: مرحله اول ایده های ارسالی توسط کمیته داوران بررسی شده و نتایج داوری به اطلاع صاحبان ایده رسانده شد و در روز برگزاری رویداد، صاحبان ۳ ایده برتر ارسالی در حضور داوران و سرمایه گذاران ایده های خود را ارائه نمودند و 3 نفر از ایده پردازان که موفق به جذب آرای هیات داوران رویداد گردیدند، انتخاب و معرفی شدند .
  • گروه خبری : اخبار استانی,گروه آرشیو تمام اخبار استان,گروه اسلایدر سمت چپ,گروه اسلایدر سمت راست,گروه خدمات ما,گروه اطلاع رسانی
  • کد خبر : 24860
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب