چهارشنبه 26 آذر 1404

برگزاري اولين رويداد استارتاپي SMEها با رويكرد کسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط در کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

  • 1397/12/21 - 07:59
  • - تعداد بازدید: 301
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZeE7

برگزاري اولين رويداد استارتاپي SMEها با رويكرد کسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط در کهگیلویه و بویراحمد

اولین رویداد استارتاپی SMEها با رویکرد کسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط، باهدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

photo_2019-03-12_08-34-21.jpg

اولین رویداد استارتاپی SMEها با رویکرد کسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط، باهدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سیدهاشم موسوی گفت: این رویداد با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همکاری پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد با حضور فعالان حوزه صنعت، دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد استارتاپی smeها و ایده شو افزود: تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، اجرای سیاست‌های کلی علم و فناوری و ساماندهی و توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: ترویج رویداد‌های بومی با هدف ارتقاء درون زا و برون گرایی فناوری، بهره برداری موثر از ظرفیت دانشجویان، فناوران و نوآوران،حمایت تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی، ارتباط صنعت با دانشگاه و جلب توجه سرمایه گذاران و فعالان صنعتی به رخداد‌های استارتاپی از دیگر اهداف رویداد استارتاپی smeها است.

موسوی در ادامه گفت: ارائه طرح‌های نو، حمایت از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و همچنین معرفی طراحان و ایده‌های نو به سرمایه گذاران از مزیت‌های این گونه استارتاپ هاست.

شایان ذکر است که اولین رویداد استارتاپی SMEها با رویکردکسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط ۱۹ اسفند در یاسوج برگزار شد و ازمیان ۱۷ ایده پذیرفته شده مقدماتی پس ارائه توسط ایده پردازان ۵ایده برتر توسط هیات داوران معرفی و تجلیل شدند.

  • گروه خبری : 1-همه عناوين,اخبار صفحات استان,کهگیلویه و بویراحمد,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 5258
کلمات کلیدی

تصاویر

photo_2019-03-12_08-34-21.jpg

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب